Sunday, January 29, 2006

Phyto Fiber

Beberapa bulan lepas, suami perkenalkan minuman berserat kat aku..mula2 minum tu..ya Allah, tak tertelan sbb rasanya masam sangat (lemon taste)..tapi, setelah seteguk dua tu, ok la..dah blh get used to it..

Dah lepas 8 jam tuh...bila aku buang air kecil, aku perasan..awat la lama nao membuang..bknnya besar..tapi air kecil jer..apa yang pasti..lepas tu rasa puas sangat..dah lama tak rasa camtu sbb selama ni aku alami masalah buang air kecil tak lawas.. pas tu lak bab buang air besar, terkejut sebab masa nak flush tu nampak mcm selut2 hijau kehitaman...teringat kata abg, minuman ni mencuci dinding usus sekali...ooo. tu yg nampak pelik semacam kat najis2 tuh..tapi, nasib baik minuman ni tak menyebabkan cirit birit, kata orang, tak la setiap setengah jam pergi tandas...sebab, sekali buang memang buang betul...

sampai la ni duk minum lagi, sbb puas hati pakai....abang pun sama puas hati... yg best tu, tak sedar berat badan turun..kalau tak minum dlm beberapa hari pun or seminggu tak minum, berat tu maintain jer...perut boyot pun slowly nampak turun..hehehe..

dek kerana puas hati..kami jadi mobile stokis...mmg la ni ada regular customer..sbb depa tu jenis sembelit...jadi, bila makan hari2 memang puas hati..

Oh ya..sesiapa yang terbaca ruangan ni dan berminat dengan produk ni..email la pada saya...:)

Pek percubaan hanya RM 20 sahaja ( 3 sachets+ shaker - utk 3 hari )

Or sesiapa yang dah jadi member( 1 kotak (15 sachets): RM 68) tapi tak tau nak beli kat mana...blh email pada saya or call saya: 019-6153670.

No comments: