Monday, December 11, 2006

Kandungan Laman Web Segera

Assalamualaikum..

ha..ada apa ngan tajuk??? Thinking

Hehe..saja nak share ngan kengkawan ..tak tau nak mula tang mana nih..macam formal plak rasanya.. Hmm 2 Ummm

Ha, camni duduk citernya... terutama untuk mereka yang BERMINAT untuk ceburi secara sambilan bisnes melalui internet melalui google adsense atau affiliate program, tetapi mengalami masalah nak buat artikel dengan segera disebabkan ketiadaan masa, tak tau nak jual apa, dan sebagainya untuk web atau blog kaliankan..makanya website Kandungan Web Segera ni boleh membantu kalian untuk mendapatkan artikel segera secara PERCUMA setiap bulan. bukan satu artikel tapi sekurang-kurangnya 20 artikel segera setiap bulan.

Yang best tu, kita boleh buat apa saja yang kita suka ngan artikel ni macam kita boleh ubahsuai artikel dan buang maklumat asal penulis. Jadi, kalau kalian nak tau lebih lanjut camner kandungan web segera ni, sila klik http://www.kandunganwebsegera.com/ahli/?free=37 . Jenguklah sana, saja2 tengok dulu pun tak pe, yang paling penting baca dulu. Kemudian baru buat keputusan nak dapatkan kandungan web segera ni atau tidak.

Saya baru tergerak nak join lepas dah abih tesis saya nikan. Kata orang baru terbukak pintu hati..eh, sesuai ke guna ayat "baru dapat taufik dan hidayah nak buat bisnes melalui internet ni?"

Ok, kat bawah ni antara contoh blog yang baru saya buat hasil daripada KANDUNGAN LAMAN WEB SEGERA;

http://snoringremedy.netinfo4all.com/

http://koifish.netinfo4all.com/

dan ada lagi artikel yang saya tak set upkan untuk buat blog lagi. Oklah.

Mehlah jenguk http://www.kandunganwebsegera.com/ahli/?free=37






15 comments:

Anonymous said...

lepas ni leh la jd OKB syikin..hehehe..
saya x terbuat kot..yg satu tu pun cam malas jer..

Shami said...

Salam, opps entry berkatun pulak syikin, tak tulis pun dah buleh faham...he.he
Ada maklumat terbaru nampak buleh cube.kalau yang boleh buat duit dari rumah lagi best kan.

p/S: bukan aper disamping meninggikan bil tipon buleh gak buat duit bayar bil.. he.he

Azer Mantessa said...

:-)

Anonymous said...

Salam kunjung balas dari AKMA. Wah...cuba-cuba adsense yer. buat masa ni..AKMA sedap bergelut. Ada senggang teringin juga AKMA tahu lebih lanjut.

Syikin juga menghabiskan thesis ya..

Anonymous said...

heheheh cute2.....kata isteri cuaca...

Anonymous said...

wah promosi ya syikin hehehe, jgn lupa kawan bila dah jadi OKB nanti ya hehehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

emmm...ader perkembangan yerk, tahniah, tahniah...nanti ader masa sy masuk situ yerk...

WRA said...

buleh cuba...:D

blackpurple @ jowopinter said...

Macam-macam 'segera' sekarang ni ekk.... tapi boleh buat duit yang suka dengar tu...hehehe

Anonymous said...

amboi, promosi nampak hehe, ooo tengah buat tesis yer? saya baru je cadang nak amik master.. harap2 berjalan la cadangan tu..

Anonymous said...

lama lagi ka sebelum thesis syikin siap?

Anonymous said...

salam,

selamat maju jaya.:)

syikin ummi tried puding kat dalam blog masakan syikin. tapi yg peliknya mula2 naik tinggi lepas tu kecut. nape ek? salah adunan ke?

Zareda Norman said...

ambuii tengok smiley smiley yang kiut kiut ni best pulak...

Mase kat CH zar present paper master zar, alhamdullillah, sekarang ni tengah buat analisi statitik jer..

Anonymous said...

Banyak nye smiley.. No worries, they make me smile.:)

Kaklong Syikin said...

salam semua,

MSinga: tima kasih doakan saya jadi okb hehe..
saya ni pun baru nak join..harap2 tak patah semangat

Shami: hehe..dialu2kan mencuba. betui tu kalau dpt duit sampingan yg blh tolong settlekan bil

Bro Azeer: senyum ada makna tu

Bro.Akma: tq for coming. ha ah, baru cuba. nanti ada masa senggang bacalah website tu.

saya dah abih dah menulis. tunggu result senat aje ni

Cuaca: ckp tima kasih kat isteri ya..slaam utk dia juga

Am: insyaAllah tak lupa, am nak join pun apasalahnya..

RM: ha..masuklah jgn tak masuk. baca dulu, dptkan info

Kak Wan: silakan..dialu2kan

BP: mmglah, tp nak kena usaha banyak ni..dpt content percuma tu baru langkah permulaan

Mira: hehe..biasalah. saya dah abih dah..tunggu result senat aje ni.good luck utk master nanti.smntara anak kecil lagi eloklah..

simah: dah abih dah..nanti dpt full result saya announce dlm blog hehe

ummi: tima kasih.

ha..samalah saya pun kena camtu, syaa pun tak tau nape..tp dia masakkan..saya mmg ikut resepi asal camtu..tak pe, nanti saya tanya tuan punya resepi tu ya

Zar: hehe..release tension kan tgk smileys ni

Sherin: hehe..samalah ngan saya gak