Friday, July 28, 2006

Minggu sakit

Assalamualaikum wbth.

Alhamdulillah, dapat juga saya berblog. Sejak Isnin lalu hingga ke pagi Jumaat ni saya kena demam panas + batuk berkahak yang kuat + selsema. Teruk sangat keadaan saya hingga tak mampu menguruskan rmhtangga dan anak2 hingga kena duduk rmh mak minta tolong beliau uruskan anak2 saya. Saya terjangkit dr Husna yang demam sejak Sabtu. Husna pun baru pagi ni dapat ke sekolah semula. Aiman pulak terjangkit demam sejak Rabu lalu. Huda pula, tengah malam tadi start demam panas. Kalau tak tu dia hanya batuk berkahak dan selsema saja bersama si Alia. Berjangkit2 kan? Oh ya, malam tadi, saya kembali semula ke rmh walaupun badan belum sihat sangat, masih demam lagi, tp yg penting saya rasa ok sikit utk uruskan rmhtangga n anak2. cuma tak leh lasak2. Lupa pula, terima kasih pada mama blogger, Shami (Disham) yang sms bertanyakan soalan yang tepat pada saya :). Maaflah saya tak balas sebab hp tertinggal kat rmh dan saya pula duduk rumah mak. Lewat malam tadi baru dapat baca sms tu :D.

Dan maaf ya sebab komen2 kat entri sblm ni banyak saya tak balas sebab masa tu dah teruk demam. Tadi saya baru dapat baca sekali lalu aje. Ternampak ada anon yang announced saya demam, terima kasih ya doakan saya cepat sembuh :).

Saya juga nak maklumkan yang saya terpaksa berhenti berblog seketika, tak tau sampai bila. InsyaAllah, saya akan kembali lagi untuk menulis. Oklah...sehingga ke entri akan datang. Kepada anda blogger tegar dan kurang tegar, rajin2lah buat entri ya :D . Wassalam.

32 comments:

Anonymous said...

semoga k.shikin sekeluarga cepat sembuh...

Alinlai said...

OK take care & get well soon :)

Mama Sarah said...

ya, get well soon dari saya juga.

Anonymous said...

makan ubat. probably u need antibiotics. minum air banyak. rehat ye. semoga cepat sembuh.

Ayu Mohamad said...

semoga kak syikin sihat cepat.. ok take care

ontahsapo said...

apsal nak stop blogging ni? tetiba jer ni...?

AppleB said...

take care

Mamamanja said...

alahai... siannya...

moga kak syikin cepat sembuh

Zareda Norman said...

syikin
semoga cepat sembuh dan tahniah sebab dah jumpa balik HP tu.

syikin bleh tak zar nakkan no HP syikin?

Sastri said...

kak, get well soon k... take care...

maklang said...

Jaga diri baik2...

kasutVINCCI said...

patut la lama akak tak update. Kv pun baru baik dari demam. Jaga diri. Nanti boleh menulis semula.;)

zino said...

semuga cepat sembuh..

Izhal said...

handphone yang haritu tercicir dalam kereta tertinggal pula??? heheh...

ps-
Get well soon, kami di hamamatsu doakan, AMIN...

blackpurple @ jowopinter said...

Didoakan, semoga kamu cepat sembuh...


blogger sambilan
BP

WRA said...

take care...dah siap tesisnya? jangan kerana buat tesis sampai demam2 ek?

simah said...

syikin..jaga diri baik baik yea...bila dah sihat dan ada masa..jangan lupa berblog yea? :0)

Mummy Rizq said...

syikin.. get well soon. & don't forget to blog back ok!

aNIe said...

syikin....moga segera sembuh dan. jangan lupa pada kami yang selalu berkunjung ke blog syikin.. :)..take care...

MOKCIK AZWA said...

Syikin...take care...semoga cepat sembuh ya. Jangan lama2 sangat menghilangkan diri dari blogging ek...

Sya said...

shikin .. moga cepat sembuh.

KAMATO said...

semoga cepat sembuh...tesis tu macamana?

Anonymous said...

Assallamualaikum. Maaf lama tak singgah. Sibuklah. Maklumlah kita ni pun student. Hahaha Mahasistua! By the way...walau pun perkara blogging ni terhenti seketika, bonda doakan moga syikin dan keluarga akan terus sejahtera dan berbahagia. Seronok baca entries u pasal kelahiran aiman tu.

Titicaca said...

selamat berehat...semoga dapat berblog semula.

Anonymous said...

semuga cepat sembuh dan kembali berblog ya syikin

tee said...

setiap penyakit tu penghapus dosa2 kecil... take care n jangan culas makan ubat... :)

ontahsapo said...

tak sihat lagi ker...?

oldtown~Smell the Roses said...

tak sihat lg?smoga akak sekeluarag cepat sembuh. Nani nipun actually dah brape lama selsema n batuk2 kahak. Sofiya pun mcm tu, tp skang dia ok skit.

Pandai akak buat puisi kat bawah tu yer! Nani pun geram, rase nak g bunuh je 2 dajal tu! Nani takleh baca berita pasal rakyat kat sana, rase nak nangis+geram+sedih mcm2 lg. sedih tgk anak2 kecil mati terseksa, derita...

Rakimi said...

semoga sihat cepat2.

Zackyun said...

waduh, sudah seminggu tidak berblog..sudah sihat ke belum? semoga cepat sembuh ek!!!

NBK466 said...

Semoga cepat sembuh & kemudian dpt memblog semula.

p/s : YEEAAHHH...President MASK tak buleh nak memblog dah...MERDEKA!!!!

Ajzie said...

moga cepat sembuh yeaa syikin..