Friday, February 10, 2006

Birthday lady - 10 Feb. 2006

Birthday lady...sedapkan bunyinya..itulah birthday wishes yang saya dapat daripada seorang former classmate. Ohh..ada lagi satu, birthday woman...

Happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to me....Hari ni, Jumaat genaplah 32 tahun saya duduk kat dunia yang dah sedia tua nih...

Apa ya wishes saya? Itu yang ditanya kepada saya. So, saya berdoa dan berharap agar

1. Sihat sentiasa supaya blh jaga famili
2. Happy famili
3. Bahagia diri

4. Sentiasa disayangi (esp.suamilah) dan dihormati
4. Kena prepare utk mati
5.Dpt keje, tak kisah wlwpun keje drp rmh
6.Tesis cepat dpt wat hard cover..kehkehkeh
7.Sentiasa beribadat (tak semestinya di atas sejadah sahaja)
8.Hamba solehah (ujian2 di dunia ni banyak mencabar kewibawaan kita untuk menjadi hamba solehah), isteri solehah (susah oo mau capai title ni), ibu solehah (kerenah anak2 sungguh mencabar), anak solehah, kakak solehah, warga masy.solehah..
9.Mcm2 lagi yg membawa kebaikan pada saya dan famili saya


Untuk mereka, terutama yang sehari lebih awal wished me happy birthday terima kasih atas tanda ingatan kalian.

No comments: